VEELGESTELDE VRAGEN
Bestellen
HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
Je plaats een bestelling door een artikel in je winkelmandje te plaatsen. Vervolgens kun je vanuit je winkelmandje over gaan op het afronden van de bestelling. Volg de stappen, vul je gegevens in en kies je betaalwijze. Zodra je bestelling is afgerond krijg je hiervan ook een bevestiging op het e-mailadres wat je zelf hebt opgegeven. Hierin kun je altijd alles nalezen.
TOT WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Je kunt je bestelling alleen annuleren als deze nog niet verzonden is vanuit ons magazijn. Voor een annulering vragen wij je om altijd telefonisch contact op te nemen met ons. Wij zijn op ma t/m vr te bereiken tussen 09.00u en 17.00u.
WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?
Wij versturen alle bestellingen die voor 16.00u geplaatst zijn nog dezelfde werkdag. Tenzij er iets aan de hand is met de bestelling of een bepaald product. Wij nemen in dat geval contact met je op per e-mail. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst zijn gaan op maandag met de post mee. Vrijwel alle pakketten in Nederland worden de volgende werkdag bezorgd. Je ontvangt van onze pakketdienst DHL, een track en trace code om je pakket te volgen.
IK WOON BUITEN NEDERLAND, KAN IK WEL BESTELLEN?
Wij verzenden ook pakketten buiten Nederland. De kosten voor zo’n pakket worden automatisch zichtbaar bij het afronden van uw bestelling. Lukt het niet om jouw land te kiezen bij onze automatische bezorgdienst maar wil je wel een bestelling bij ons plaatsen neem dan contact op en we kijken graag mee voor de mogelijkheden.
CLICK & COLLECT, HOE WERKT HET?
Je kunt gebruik maken van Click & Collect om je (online) bestelling af te halen bij onze winkel aan de Leijsenhoek 47 Oosterhout.
Hoe werkt dit?
- Plaats je bestelling en rond deze af
- Kies de optie ‘Afhalen in de winkel’
- Jouw bestelling ligt z.s.m. voor je klaar bij de afhaalbalie bij de deur.
Extra snel nodig? Bel dan even naar 0162-471266 Zo kun je snel genieten van jouw Ko&Flo items!
Openingstijden Ko&Flo:
ma t/m vr 9.00u - 17.00u zaterdag 10.00u - 17.00u
Telefoonnummer 0162 471266
Whatsapp 06 25590570
e-mail: info@koflo.nl
BETALEN
MIJN BETALING IS NIET GESLAAGD, HOE KAN IK DIT ALSNOG IN ORDE MAKEN?
Neem zo snel mogelijk contact op met ons per e-mail of telefonisch. Wij kijken dan met je mee en kunnen er samen met jou voor zorgen dat je bestelling alsnog zo snel mogelijk verzonden zal worden.
Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00u, via info@koflo.nl, +31 (0)162-471 266.
WELKE BETAALMETHODEN BIEDT KO&FLO AAN?
Je kunt op onze webshop betalen met Ideal, Paypal of Creditcard.
RETOURNEREN
KAN IK MIJN RETOUR OOK AFGEVEN IN DE WINKEL?
Uiteraard is het ook mogelijk om je retour af te geven in onze winkel aan de Leijsenhoek 47 te Oosterhout. Geef bij een van onze collega's aan dat het om een retour uit de webshop gaat en zij regelen dat het op de juiste plek terecht komt. Het verwerken van het retour zal wel altijd via de webshop lopen.
RETOURNEREN
Je hebt bij ons de mogelijkheid om te retourneren via onze Retourenpagina.
Hier kun je je retour en/of ruiling eenvoudig aanmaken.
De retourkosten zijn voor eigen rekening.
RETOURNEREN IN DE WINKEL
Heb je een item online gekocht maar wil je het liever retourneren of omruilen in de winkel dan ben je van harte welkom! Uiteraard bespraar je dan retourkosten en wellicht kom je nog iets leuks tegen in de winkel!
KAN IK RUILEN?
Via onze retourenpagina kan je ook gemakkelijk een omruiling plaatsen. Wanneer een artikel defect, te groot of te klein is kan je dit aangeven bij je retouraanvraag. Indien je een ander artikel wenst te ontvangen kan je ook dit hier aangeven. Wij zullen dan kijken of het artikel nog voorradig is. De nieuwe verzendkosten neemt Ko&Flo voor zijn rekening.
Uiteraard is er ook altijd de mogelijkheid het artikel om te ruilen in de winkel.
PRODUCTEN
IK HEB EEN VRAAG OVER EEN SPECIFIEK PRODUCT, WAT NU?
Voor vragen over een product mag je ons altijd mailen op info@koflo.nl. Vergeet niet om duidelijk te vermelden om welk artikelnummer het gaat en de eventuele maat. Daarnaast kun je ons ook bereiken op het telefoonnummer 0162-471266
IK TWIJFEL OVER DE JUISTE MAAT VAN EEN ARTIKEL, WAT NU?
Een aantal van de merken die wij verkopen hebben hun eigen maattabellen. Deze kun je terug vinden onder het kopje maattabellen. Staat jouw merk er niet tussen en twijfel je nog steeds dan mag je ons altijd mailen.
Wij kunnen een specifiek product voor je opmeten. Op die manier kun je dat vergelijken met een item uit je eigen kast. Vergeet niet om duidelijk aan te geven wat het artikelnummer is en welke maten je opgemeten wilt hebben.
DE MAAT DIE IK ZOU WILLEN STAAT NIET MEER OP VOORRAAD, WAT NU?
Als het product niet meer in de gewenste maat op voorraad staat dan is deze ook niet meer verkrijgbaar in de winkel en andersom. Je mag ons altijd een e-mail sturen, wij kunnen dan navraag voor je doen bij de leverancier of het artikel nog na te bestellen is.
HOE LANG HEB IK GARANTIE?
Gaat je bij ons gekochte artikel onverwachts kapot, ook dan kan je natuurlijk op ons rekenen.
Op al onze artikelen krijg je de garantie van de leverancier. De garantieperiode verschilt per leverancier.
Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via info@koflo.nl, +31 (0)162-471 266.
Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.
IK HEB EEN VERKEERD ARTIKEL GELEVERD GEKREGEN, WAT NU?
Met grote zorg wordt je bestelling gepicked. Toch kan het een keer mis gaan.
Als je per ongeluk toch een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld dan:
Neem je contact op met onze klantenservice via info@koflo.nl of bel je +31 (0)162-471 266.
Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
IK HEB EEN KLACHT OVER EEN PRODUCT WAT IK ONLINE OF IN DE WINKEL HEB GEKOCHT, WAT NU?
Gaat je bij ons gekochte artikel onverwachts kapot, ook dan kan je natuurlijk op ons rekenen.
Op al onze artikelen krijg je de garantie van de leverancier. Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via info@koflo.nl, +31 (0)162-471 266. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.
Klachten procedure
Heb je een klacht over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail (info@koflo.nl)
of per post (Ko&Flo BV, Donkerstraat 20, 4901 EL Oosterhout).
We nemen tijdens werkdagen zo snel mogelijk contact met je op.
We zullen er ten alle tijden voor zorgen dat we met een voor beide partijen gelukkige oplossing komen.
WINKEL
WAAR ZIT JULLIE WINKEL?
Het adres van onze winkel is Leijsenhoek 47, 4901 ER Oosterhout (NB). Deze straat ligt tegen het centrum aan en je kunt voor de deur parkeren.
HOE IS DE PARKEERGELEGENHEID BIJ DE WINKEL?
Recht voor onze deur zijn enkele parkeerplaatsen waar je een uur mag parkeren. Verder is er rondom onze winkel voldoende parkeergelegenheid in de Mathildastraat.
JOUW MERK IN ONZE WINKEL?
Wij verkopen in onze winkel een ruim assortiment aan merken. Wij staan altijd open voor nieuw aanbod. Heb jij een mooi kind-gerelateerd assortiment laat het ons dan weten via ons contactformulier.
KAN IK MIJN RETOUR OOK AFGEVEN IN DE WINKEL?
Uiteraard is het ook mogelijk om je retour af te geven in onze winkel aan de Leijsenhoek 47 te Oosterhout. Geef bij een van onze collega's aan dat het om een retour uit de webshop gaat en zij regelen dat het op de juiste plek terecht komt. Het verwerken van het retour zal wel altijd via de webshop lopen.
WAT ZIJN JULLIE OPENINGSTIJDEN?
Onze winkel is 6 dagen per week geopend.
ma: 13.00-17.00u
di t/m vr: 10.00-17.00u
za: 10.00-17.00u
(koop)zo: 12.00-17.00u
Koopzondagen zijn in Oosterhout altijd op de laatste zondag van de maand.
CLICK & COLLECT, HOE WERKT HET?
Je kunt gebruik maken van Click & Collect om je (online) bestelling af te halen bij onze winkel aan de Leijsenhoek 47 Oosterhout.
Hoe werkt dit?
- Plaats je bestelling en rond deze af
- Kies de optie ‘Afhalen in de winkel’
- Jouw bestelling ligt z.s.m. voor je klaar bij de afhaalbalie bij de deur.
Extra snel nodig? Bel dan even naar 0162-471266 Zo kun je snel genieten van jouw Ko&Flo items!
Openingstijden Ko&Flo:
ma t/m vr 9.00u - 17.00u zaterdag 10.00u - 17.00u
Telefoonnummer 0162 471266
Whatsapp 06 25590570
e-mail: info@koflo.nl
LIJKT HET JE LEUK OM BIJ ONS TE KOMEN WERKEN?
Wat leuk dat je enthousiast bent over onze winkel en of webshop. Indien wij officiële vacatures uit hebben staan dan vermelden wij dat op onze vacature pagina. Wil je een open sollicitatie sturen dan mag dat natuurlijk altijd, mail naar info@koflo.nl. Uiteraard mag je het ook altijd kenbaar maken in onze winkel bij een van de medewerkers.
BEZORGEN
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?
ORDERS MET EEN WAARDE BOVEN DE € 49,- WORDEN GRATIS VERZONDEN.
- Kom je onder de waarde van €99,- dan zijn de standaard verzendkosten voor Nederland €4,95, boven de €99,- gratis.
- Kom je onder de waarde van €99,- voor België €4,95, boven de waarde van €99,- gratis.
- Kom je in Duitsland onder de waarde van €99,- dan rekenen wij standaard verzendkosten t.w.v. €8,95. Boven de waarde van €99,- €4,95.
- Europa onder de waarde van €99,- €12,95. Boven de €99,- €4,95
- Voor overige landen gelden andere verzendtarieven. Deze worden tijdens het afrekenen vermeldt.
KAN IK MIJN BESTELLING OOK ZELF OPHALEN IN DE WINKEL?
Uiteraard mag je altijd je pakket zelf op komen halen bij de winkel. Wanneer dit je voorkeur heeft dan willen wij je vragen om bij het afrekenen te kiezen voor 'Afhalen in de winkel'. Wij bellen je wanneer het voor je klaarligt.
Bestellingen die retour worden gebracht in de winkel worden als webshopbestelling verwerkt. In de winkel kan geen geld terugbetaald worden op een webshopbestelling.
HOE ONTVANG IK MIJN BESTELLING?
Wij maken gebruik van verzendzakken of dozen. Je ontvangt je bestelling via DHL en zij houden je ook op de hoogte van het bezorgmoment. Let er altijd op dat je niet zomaar een pakket aanneemt waarvan de verpakking kapot is of reeds geopend. Indien dit wel het geval is mag je het pakket retour afzender meegeven aan de bezorger. We verzoeken je wel om hierover zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen.
WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?
Wij zijn afhankelijk van onze bezorgpartner DHL en kunnen nooit exact aangeven wanneer je pakket bezorgd gaat worden. We hebben wel de afspraak dat de bezorgservice zich 100% inzet om het pakket op tijd af te leveren.
Pakket ontvangen op huisadres
Plaats je voor 16.00u uur een bestelling, dan verzenden wij het die dag (van maandag t/m vrijdag). Tijdens het afronden van de bestelling kies je voor bezorging bij een DHL ServicePoint, of thuis. Ontvang je het pakket graag thuis? Geef dan aan in welk tijdvak je het pakket wilt ontvangen. Zorg dat je een geldig e-mailadres invult in de check-out, dan laat DHL het weten wanneer zij het pakket hebben ontvangen en wanneer de bezorger langskomt. Als de bezorging is ingepland, stuurt DHL je nog een bericht.
Hierin staat hoe laat de bezorger jouw pakket komt afgeven. Komt het geplande bezorgmoment niet uit? Of wil je het pakket toch liever ophalen bij een DHL ServicePoint? Vanaf de dag vóór de bezorging kan je het bezorgmoment of de locatie wijzigen. Dit doe je makkelijk en snel via track en trace of de Mijn DHL app.
Bezorger gemist?
Ben je niet thuis op de dag van bezorging? Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren. Je ontvangt een gele kaart in de brievenbus. Hier staat op waar het pakket in de straat is afgegeven of bij welk DHL ServicePoint je het pakket de eerstvolgende werkdag kan afhalen. Wil je een ander bezorgmoment of locatie kiezen? Download de Mijn DHL app of gebruik de code op de gele kaart om een andere bezorgoptie te kiezen. Wijzigen kan op de dag waarop je de kaart ontvangt.
Pakket ophalen
Tijdens het afronden van de bestelling kies je zelf een DHL ServicePoint waar je de bestelling komt afhalen. Ligt je pakket klaar? Dan ontvang je een e-mail of bericht in de Mijn DHL app. Je pakket wordt zeven kalenderdagen voor je bewaard. Daarna gaat het automatisch retour naar Ko&Flo. Neem voor het ophalen bij een DHL ServicePoint een geldig
legitimatiebewijs mee.
Klimaatneutrale bezorging
DHL Parcel vindt verduurzaming net als Ko&Flo belangrijk. Daarom kiezen wij er samen voor de CO2-uitstoot zoveel mogelijk te verminderen. Door jouw pakket bijvoorbeeld via gasloze sorteercentra te sorteren en met elektrische busjes te bezorgen. De rest van de uitstoot compenseren we. Ga je liever voor de meest groene bezorgoptie? Laat het pakket dan afleveren bij een DHL ServicePoint in de buurt of op een plek rondom je huis.
Consumenten app Mijn DHL
Met de Mijn DHL app heb je als ontvanger elke zending zelf in de hand. Letterlijk. Want alle pakjes zijn te
volgen via track en trace, en het bezorgmoment of de locatie wijzig je last minute. Download de app in de
App Store of Google Play Store en volg meteen je eerstvolgende bestelling van Ko&Flo op de voet.
BEZORGING IN BELGIË
In België bezorgt bpost het pakket van maandag tot en met zaterdag. Het is mogelijk het bezorgmoment of de
locatie te wijzigen tot en met de dag vóór de geplande bezorging.
Ben je niet thuis? Dan ontvang je een kaart in de bus. Hier staat op waar het pakket in de straat is afgegeven of lees je het adres van het afhaalpunt. Je kan het pakket de volgende dag ophalen bij een bpost postkantoor of postpunt bij jou in de buurt. Het is ook mogelijk online een tweede bezorgpoging te boeken. Daarnaast kan je een tweede bezorgpoging aanvragen via de klantenservice van bpost.
Heb je gratis je bezorgvoorkeuren bij bpost geregistreerd? Dan volgt de bezorger deze voorkeur op.